woensdag 8 augustus 2012

De draad weer opgepakt!

Lang, lang geleden leerde ik haken en breien. Ik kwam niet veel verder dan rechte lapjes en na een paar weken was het leuke er wel weer vanaf. Een half jaar geleden had ik ineens weer zin om te gaan haken. Dus op zoek naar een oude bol wol en wat haaknaalden en maar eens proberen of ik het nog kon. Al snel werd internet geraadpleegd voor ideetjes en sinds die tijd ben ik volop aan het haken. Ik struin het internet af voor inspiratie en patronen en tips. Daarom nu een plekje om het één en ander aan kneuterige knutselsdingetjes vast te leggen.

Eén van mijn beginnende haakprojectjes was een amigurumi monstertje.


Naast het monstertje ligt het begin van een nieuw monstertje. Het is namelijk de bedoeling dat er wat meer bijkomen, want dat ziet er heel gezellig uit. Dat kun je op dit blog zien. Daar is ook het patroon te vinden.

0 reacties:

Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog! Hier schrijf ik over mijn favo dingen; breien, haken en andere kneuterige knutseldingen.

Volgers

Mijn favoriete blogs

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Freubelweb

Freubelweb